Soms gebeuren er dingen waar je ontevreden over bent. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we horen het graag als er iets niet goed is gegaan. Dan kunnen we er namelijk ook wat aan veranderen en zorgen dat het niet meer gebeurt. Naast je klachten, horen we natuurlijk ook graag je complimenten of tips!

Klachtenprocedure

Als je een vraag of een klacht hebt, dan is het verstandig om er niet te lang mee blijven zitten. We willen je graag helpen, want we willen natuurlijk niet dat jij met een ontevreden gevoel blijft zitten. Praten over dingen die je niet fijn vindt kan heel erg opluchten en samen komen we er vast wel uit. Om ervoor te zorgen dat een klacht altijd behandeld wordt, is er een klachtenregeling bij Zideris. Hierin kun je lezen wat we doen als we een klacht krijgen.

Een klacht indienen

We hebben speciale medewerkers in dienst waar je je klacht kunt indienen. Die noemen we klachtenfunctionarissen. Zij nemen graag de tijd voor je en gaan vertrouwelijk en serieus met je klacht om. Je kunt de klachtenfunctionarissen bellen of mailen:

Mirjam van Buuren
+31 88 5132563

Heleen van de Pijpekamp
+31 88 5132572

Ons e-mailadres:
klacht@zideris.nl

Geen klacht, maar wel een compliment, tip of idee?

Als je klachten hebt, willen we het natuurlijk zo snel mogelijk weten, maar we zijn ook benieuwd naar je complimenten, tips of ideeën! Heb je iets leuks meegemaakt, ben je heel blij met ons, of heb je een idee waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? We horen het graag van je. Stuur je complimenten, tips of ideeën naar info@zideris.nl.