Soms gebeuren er dingen waar je ontevreden over bent. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we horen het graag als er iets niet goed is gegaan. Dan kunnen we er namelijk ook wat aan veranderen en zorgen dat het niet meer gebeurt. Naast je klachten, horen we natuurlijk ook graag je complimenten of tips!

Soms gebeuren er dingen waar je ontevreden over bent. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we horen het graag als er iets niet goed is gegaan. Dan kunnen we er namelijk ook wat aan veranderen en zorgen dat het niet meer gebeurt. Naast je klachten, horen we natuurlijk ook graag je complimenten of tips!

Klachtenprocedure

Als je een klacht hebt, dan is het verstandig om er niet te lang mee blijven zitten. We willen je graag helpen. Praten over dingen die je niet fijn vindt kan opluchten en samen komen we er vast wel uit. We hebben bij Zideris een klachtenregeling, waarin je kunt lezen wat we doen als we een klacht krijgen.

Een klacht indienen

We hebben bij Zideris een klachtenfunctionaris. Die neemt de tijd voor je en gaat vertrouwelijk en serieus met je klacht om. Je kunt de klachtenfunctionaris bellen of mailen:

Bellen kan via de receptie van Zideris: 088-5132513, vraag naar de klachtenfunctionaris

Je kunt je klachtenmail sturen naar klacht@zideris.nl

Geen klacht, maar wel een compliment of idee?

Als je klachten hebt, willen we het natuurlijk zo snel mogelijk weten, maar we zijn ook benieuwd naar je complimenten, tips of ideeën! Heb je iets leuks meegemaakt, ben je heel blij met ons, of heb je een idee waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? We horen het graag van je. Stuur je complimenten of tips naar info@zideris.nl.