De organisatie Zideris

Ook in de organisatie is Zideris een beetje eigenzinnig.
Zideris vindt namelijk dat cliënten bovenaan staan.
Daarom ziet het organogram er ook anders uit,
Het bestuur onderaan, de cliënten bovenaan!
 

Sector Cliëntondersteuning en Behandeling

Zideris kiest er bewust voor om het primaire proces (zorg) in één sector onder te brengen: de sector cliëntondersteuning. Deze sector kent tien verschillende clusters die elk een eigen karakter hebben.  Bij het primaire proces horen ook de behandelaars. Daarom hoort de tak 'Behandeling': eigen gedragskundigen, medici en para-medici ook onder deze sector.

Sector Organisatieondersteuning

Deze sector bestaat uit vier takken:

  1. 'P&O': opleidingen, personeelszaken, praktijkbegeleiding en vrijwilligers
  2. 'BurOO': beleids- en managementondersteuning, communicatie en PR, kwaliteit, projecten en innovatie
  3. 'Facilitair'
  4. 'Financiën'

Sector Relatiebeheer en Controlling

Deze sector houdt zich bezig met accountmanagement, cliënt- en zorgadministratie, ECD-beheer, indicatieregie en controlling.

Wil je weten wie er in het bestuur van Zideris zit?

Kijk dan op deze pagina: het bestuur van Zideris