De organisatie Zideris

Ook in de organisatie is Zideris een beetje eigenzinnig.
Zideris vindt namelijk dat cliënten bovenaan staan.
Daarom ziet het organogram er ook anders uit,
Het bestuur onderaan, de cliënten bovenaan!
 

Sector Cliëntondersteuning

Zideris kiest er bewust voor om het primaire proces (zorg) in één sector onder te brengen: de sector cliëntondersteuning. Deze sector kent tien verschillende clusters die elk een eigen karakter hebben.

Sector Bedrijfsvoering

De sector bedrijfsvoering bestaat uit de afdeling 'Facilitair' en de afdeling 'Financiën'.

Sector Organisatieondersteuning en Behandeling

Deze sector bestaat uit drie takken:

  1. 'Behandeling': eigen gedragskundigen, medici en para-medici
  2. 'P&O': opleidingen, personeelszaken, praktijkbegeleiding en vrijwilligers
  3. 'BurOO': beleids- en managementondersteuning, communicatie en PR, kwaliteit, projecten en innovatie

Sector Relatiebeheer en Controlling

Deze sector houdt zich bezig met accountmanagement, cliënt- en zorgadministratie, ECD-beheer, indicatieregie en controlling.

Wil je weten wie er in het bestuur van Zideris zit?

Kijk dan op deze pagina: het bestuur van Zideris