Ik ben cliënt (-vertegenwoordiger)

van Zideris en ik heb een klacht

Wat vervelend dat je een klacht hebt.
Maar wel goed dat je ons erover informeert.
Blijf niet zitten met je klacht
Zideris wil je graag helpen.

Vertel over dingen die je niet fijn vindt,
want dat helpt. Samen komen we er wel uit!



Zideris heeft een klachtenregeling waarin je kunt lezen hoe je een klacht kunt melden.
> Geef je klacht direct per e-mail aan de klachtenfunctionarissen door
Je kunt ook bellen naar de klachtenfunctionarissen. Mirjam van Buuren (088-5132563) en Heleen van de Pijpekamp (088-5132572 / 06-23367217) staan je graag te woord.


Heb je een klacht over je zorgindicatie, vrijheidsbeperkende maatregelen of seksueel overschrijdend gedrag? Hieronder lees je hoe je deze klachten kunt melden.


Ben je het niet eens met het indicatiebesluit van het CIZ (Centrum Indicatiestelling Zorg)? Dan kun je bezwaar maken bij het CIZ.

 

> Ga naar de internetpagina van het CiZ (andere website)

 

Heb je klachten over vrijheidsbeperkende maatregelen die worden gebruikt?
Hierover zijn afspraken gemaakt in de wet.
De klachtencommissie van Stichting De Opbouw
helpt bij klachten over vrijheidsbeperkende maatregelen.
 

> Lees de folder 'Wat te doen met een klacht?' van De Opbouw
De klachtenfolder wordt op dit moment herschreven. Heb je een klacht, dan kun je contact opnemen met De Opbouw.

> Stuur een e-mail naar de De Opbouw
> Telefoonnummer De Opbouw: 030-2549642

 

Gaat je klacht over ongewenste seksuele omgangsvormen?
Zideris heeft hiervoor een apart meldpunt.

 

> Stuur een e-mail naar het meldpunt